Opis
Tehnički podaci:
Motor:
4-takt OHC,2 cilindra, 350 cm3, 20KS/14.7kW pri 6000 U/min., vodeno hlađenje,1 karburator, elektronsko paljenje PGM-IG, auspuh kroz propeler, svjećica: NGK CR5EH-9, špula 12V/6A,ulje u motoru: 1.1 L, ulje u stopi: 0.24 L.
Mjenjač:
Prijenos mjenjača 2.08:1, naprijed - neutral - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 10, kontrolna lampica ulja sa upozoravanjem, prekidač za gašenje (Quickstop), lagani start preko konopa, elektro stert, ručno upravljanje, daljinsko upravljanje, ručno nagibanje + power tilt, 5 pozicija trima, zaštita od pregrijavanja, plinski tilt, automatski podešavanje trima ili ručno u pet položaja. S propelerom 10x7 5/8 dobivamo verziju Powertrust (motor visokog potiska)
Dimenzije:
Dužina/Širina/Visina: 650mm/350mm/1110mm(S),1240(L) mm
Visina zrcala: 433mm (S), 563mm (L)
Težina: 46.5kg (S), 49.5kg (L)
Perfomanse:
Nepobjediv omjer snage i težine, konstantno ubrzanje zahvaljujući sustavu za ubrzavanje na karburatoru. Uglađen s niskom vibracijom i minimalnom bukom.
Ekonomičnost:
Elektronsko paljenje: smanjena potrošnja u svim rasponima okretaja. Prosječna potrošnja: 2.7 l/h.
Lako rukovanje:
Regulirajući razmak upravljanja, lagano podizanje motora preko električnog trima ili ručno pomoću plinskog amortizera. Lagani ručni start zahvaljujući dekompresijskom uštimavanju. Elektro start sa automatskim čokom: jednostavno startanje.
Praktičnost:
Patentirani Hondin amortizacioni sustav što rezultira smanjenom vibracijom. 12A-špula paljenja kod verzije elektro starta. Najveća strujna snaga u svojoj klasi.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava norme EPA 2006 i CARB 2008