Honda BF20

HONDA BF 20 SH,
HONDA BF 20 LH,
HONDA BF 20 SHS,
HONDA BF 20 LHS,
HONDA BF 20 SR,
HONDA BF 20 LR.

Objašnjenje:
S: Kratka osovina, L: Duga osovina, H: Propeler, crijevo i spremnik goriva, HS: Ručno upravljanje te ručno i električno pokretanje, R:bočna daljinska komanda, propeler crijevo i spremnik goriva.

JAMSTVO: 3 + 2 GODINE
3.460,00 €
 Plaćanje karticama na rate
HONDA BF20 LH
3.460,00 €
 
HONDA BF20 LHS
3.900,00 €
 
HONDA BF20 LR
3.950,00 €
 
HONDA BF20 SH
3.460,00 €
 
HONDA BF20 SHS
3.900,00 €
 
HONDA BF20 SR
3.950,00 €
 

Opis

Tehnički podaci:          
Motor:          
4-takt OHC,2 cilindra, 350 cm3, 20KS/14.7kW pri 6000 U/min., vodeno hlađenje,1 karburator, elektronsko paljenje PGM-IG, auspuh kroz propeler, svjećica: NGK CR5EH-9, špula 12V/6A,ulje u motoru: 1.1 L, ulje u stopi: 0.24 L.          
         
Mjenjač:          
Prijenos mjenjača 2.08:1, naprijed - neutral - natrag          
         
Oprema:          
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 10, kontrolna lampica ulja sa upozoravanjem, prekidač za gašenje (Quickstop), lagani start preko konopa, elektro stert, ručno upravljanje, daljinsko upravljanje, ručno nagibanje + power tilt, 5 pozicija trima, zaštita od pregrijavanja, plinski tilt, automatski podešavanje trima ili ručno u pet položaja. S propelerom 10x7 5/8 dobivamo verziju Powertrust (motor visokog potiska)          
         
Dimenzije:          
Dužina/Širina/Visina: 650mm/350mm/1110mm(S),1240(L) mm          
Visina zrcala: 433mm (S), 563mm (L)          
Težina: 46.5kg (S), 49.5kg (L)          
         
Perfomanse:          
Nepobjediv omjer snage i težine, konstantno ubrzanje zahvaljujući sustavu za ubrzavanje na karburatoru. Uglađen s niskom vibracijom i minimalnom bukom.          
         
Ekonomičnost:          
Elektronsko paljenje: smanjena potrošnja u svim rasponima okretaja. Prosječna potrošnja: 2.7 l/h.          
         
Lako rukovanje:          
Regulirajući razmak upravljanja, lagano podizanje motora preko električnog trima ili ručno pomoću plinskog amortizera. Lagani ručni start zahvaljujući dekompresijskom uštimavanju. Elektro start sa automatskim čokom: jednostavno startanje.          
         
Praktičnost:          
Patentirani Hondin amortizacioni sustav što rezultira smanjenom vibracijom. 12A-špula  paljenja kod verzije elektro starta. Najveća strujna snaga u svojoj klasi.          
         
Zaštita okoliša:          
Zadovoljava norme EPA 2006 i CARB 2008   

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više