Opis
Tehnički podaci:
Motor: 4-takt DOHC 2354 cm3, 4 cil, 115 KS/ 84,6 kW pri 4500 - 6000 U/min.
Vodeno hlađenje, sekvencijalno ubrizgavanje elektronsko direktno paljenje, varijabilni usis zraka,
propeler kroz auspuh, svjećica: NGK IZFR 6 K11, 16 ventila ,
ulje u motoru: 7,5 L, ulje u stopi: 0.98 L
Mjenjač:
Prijenos mjenjača 2.14:1, naprijed - neutral - natrag
Oprema:
Propeler (opcija), kontrolna lampica ulja sa upozoravanjem, prekidač
za gašenje (Quickstop), elektro stert, elektro trim, integrirani separator goriva,
limitator okretaja, 12V-40A Špula za punjenje, daljinske komande i set instrumenata
Ugrađen TRL (troling Control) fina regulacija brzine putem posebnog prekidača
Ugrađen BLAST sustav
Dimenzije:
Dužina/Širina/Visina: 845mm/580mm/1665mm(L), 1795mm (X)
Visina zrcala: 508mm (L), 635mm (X)
Težina: 214kg (L), 217Kg (X)
Argumenti kod prodaje:
Perfomanse:
Krajnja brzina i ubrzanje kao kod 2-taktnog motora, bolji učinak snage u većem rasponu
okretaja, veliki obujam i varijabilni usis zraka: najveći okretni moment u svojoj klasi pri punom gasu.
Motor je isti kao kod novog Accorda
DOHC: Double Over Head Camshaft (dvije bregaste osovine)
3 posebna kruga hlađenja: Glava, blok i stopa
Praktičnost:
Jako tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga već
od 2000 U/Min., 5 decibela manja buka nego kod 2-taktnog motora sa direktnim
ubrizgavanjem=dvostruko manja buka, 12V-40A špula punjenja sa najboljom snagom na
tržištu.
Štedljivost:
Sekvencijalno ubrizgavanje za reduciranu potrošnju goriva: -40% nego u dvotaktnih
motora, -10% nego u dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem, sonda goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 16,9 l/h.
Pouzdanost:
Kvalitetne i dugotrajne komponenete iz automobilske industrije.
Elektronska kontrola svih parametara na motoru. (novi motor iz Accorda)
Zaštita okoliša:
Zadovoljava norme EPA 2006 i CARB 2008, dvostruko manja emisija ispušnih plinova
(HC & Nox) nego kod dvotaktnih motora sa direktnim ubrizgavanjem.